Positief klanttevredenheidsonderzoek
- Categorie Over Koridon
- april 14th, 2015
Klanttevredenheidsonderzoek is belangrijk voor nu en in de toekomst! De tevredenheid en loyaliteit van onze klanten is een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van onze organisatie. Door inzicht in onze klanttevredenheid te hebben is het eenvoudig om onze dagelijkse dienstverlening te verbeteren en aan te passen waar nodig.
Om de tevredenheid van onze klant in kaart te brengen hebben wij onderzoek gedaan middels een enquête en wordt er duidelijk welke aspecten binnen onze organisatie de meeste aandacht verdienen.
In onze klanttevredenheidsenquête hebben wij vragen gesteld die onder andere betrekking hebben op onze kennis en kundigheid, medewerkers en levertijd. Het waardevolle resultaat van ons onderzoek heeft het rapportcijfer 8 gekregen!
Citaat van Carlo Nijholt, Boon Edam B.V.:
“Koridon manifesteert zich als steeds betrouwbaarder wordende partner en staat open voor verbeteringen t.b.v. de gehele keten. De kwaliteit is van een zeer hoog niveau, de leverbetrouwbaarheid is uitgekomen op een score van +/- 96%, waarbij het doel gesteld was op minimaal 95%. Conclusie: 2015 zien wij weer met vertrouwen tegemoet voor wat betreft de samenwerking met Koridon!”
Uit de positieve cijfers en feedback van ons onderzoek kunnen we concluderen dat Koridon Industriële Plaatbewerking voldoet aan de verwachtingen van haar klanten en dat deze tevreden over haar zijn!